Beste klanten,
Wat missen we jullie! We zijn in een vreemde tijd beland en moeten ons allemaal hieraan aanpassen. De afgelopen weken hebben we geprobeerd alle patiënten met dringende problemen verder te helpen en de rest uit te stellen om zo ook ons steentje bij te dragen aan het afremmen van het virus.
Maar ook vaccinaties en minder dringende gezondheidsproblemen bij onze huisdieren kunnen we niet blijven vooruitschuiven.
Daarom gaan we vanaf 4 mei ook de preventieve behandelingen, zoals vaccinaties en ontwormingen, alsook de behandeling van kleinere ongemakken weer opstarten.
Dit kan echter voorlopig niet gebeuren zoals we dat gewoon waren te doen. We nemen hiervoor verschillende maatregels en vragen jullie dan ook hiermee rekening te houden:
- Er kan enkel telefonisch een afspraak gemaakt worden, momenteel nog niet via de online-agenda, zodat we zelf de afspraken kunnen spreiden.
- Er mag maximum 1 persoon met het dier meekomen naar de praktijk.
- Indien assistente Cindy op de praktijk aanwezig is, zullen Cindy en ik uw huisdier onderzoeken en behandelen, terwijl u in de wachtzaal wacht.
- We vragen u graag ook een mondmasker te dragen in de praktijk en uw handen te ontsmetten in de wachtzaal met de alcoholgel die ter plaatse aanwezig is.
- We vragen met aandrang om met de kaart te betalen of via Payconiq.
- Per afspraak mogen er maximum 2 huisdieren worden meegenomen.
- Kom ook op tijd op de afspraak, indien u te laat bent, zullen we uw afspraak annuleren, aangezien we het dan niet meer veilig kunnen houden tussen klanten.
-Ook voor het ophalen van medicatie en voeding vragen we u vooraf te bellen, zodat we alles al klaar kunnen leggen.
Wat de vaccinaties betreft, gaan we proberen eerst deze van maart en april bij te werken. Jullie zullen ook merken dat de vaccinatiekaartjes later dan gewoonlijk in de brievenbus zullen vallen. Zo schuiven we alle vaccinaties een maandje op zodat toch iedereen nog binnen een redelijke termijn kan worden geholpen.
Om alle klanten zoveel mogelijk te spreiden en mogelijk contact tussen verschillende klanten zo te beperken, zullen we ook minder klanten per dag kunnen helpen dan voordien en dus niet iedereen onmiddellijk kunnen helpen als het om iets gaat dat niet levensbedreigend is.
We helpen jullie graag verder, maar vragen ook de maatregels op te volgen en om begrip en respect voor onze aanpak.
We zien er enorm naar uit jullie en jullie huisdieren weer allemaal terug te zien en te helpen!
Blijf gezond en tot snel!
Groetjes,
Greetje en Cindy
Wat missen we jullie! We zijn in een vreemde tijd beland en moeten ons allemaal hieraan aanpassen. De afgelopen weken hebben we geprobeerd alle patiënten met dringende problemen verder te helpen en de rest uit te stellen om zo ook ons steentje bij te dragen aan het afremmen van het virus.
Maar ook vaccinaties en minder dringende gezondheidsproblemen bij onze huisdieren kunnen we niet blijven vooruitschuiven.
Daarom gaan we vanaf 4 mei ook de preventieve behandelingen, zoals vaccinaties en ontwormingen, alsook de behandeling van kleinere ongemakken weer opstarten.
Dit kan echter voorlopig niet gebeuren zoals we dat gewoon waren te doen. We nemen hiervoor verschillende maatregels en vragen jullie dan ook hiermee rekening te houden:
- Er kan enkel telefonisch een afspraak gemaakt worden, momenteel nog niet via de online-agenda, zodat we zelf de afspraken kunnen spreiden.
- Er mag maximum 1 persoon met het dier meekomen naar de praktijk.
- Indien assistente Cindy op de praktijk aanwezig is, zullen Cindy en ik uw huisdier onderzoeken en behandelen, terwijl u in de wachtzaal wacht.
- We vragen u graag ook een mondmasker te dragen in de praktijk en uw handen te ontsmetten in de wachtzaal met de alcoholgel die ter plaatse aanwezig is.
- We vragen met aandrang om met de kaart te betalen of via Payconiq.
- Per afspraak mogen er maximum 2 huisdieren worden meegenomen.
- Kom ook op tijd op de afspraak, indien u te laat bent, zullen we uw afspraak annuleren, aangezien we het dan niet meer veilig kunnen houden tussen klanten.
-Ook voor het ophalen van medicatie en voeding vragen we u vooraf te bellen, zodat we alles al klaar kunnen leggen.
Wat de vaccinaties betreft, gaan we proberen eerst deze van maart en april bij te werken. Jullie zullen ook merken dat de vaccinatiekaartjes later dan gewoonlijk in de brievenbus zullen vallen. Zo schuiven we alle vaccinaties een maandje op zodat toch iedereen nog binnen een redelijke termijn kan worden geholpen.
Om alle klanten zoveel mogelijk te spreiden en mogelijk contact tussen verschillende klanten zo te beperken, zullen we ook minder klanten per dag kunnen helpen dan voordien en dus niet iedereen onmiddellijk kunnen helpen als het om iets gaat dat niet levensbedreigend is.
We helpen jullie graag verder, maar vragen ook de maatregels op te volgen en om begrip en respect voor onze aanpak.
We zien er enorm naar uit jullie en jullie huisdieren weer allemaal terug te zien en te helpen!
Blijf gezond en tot snel!
Groetjes,
Greetje en Cindy